العاطفی: ائتلاف سعودی آخرین روز های خود را سپری می نماید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در جریان بازدید از جبهه های مأرب، گفت که ائتلاف سعودی در حال فروپاشی است و آخرین روز های خود را سپری می نماید.

العاطفی: ائتلاف سعودی آخرین روز های خود را سپری می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پردازش هوشمند، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز یکشنبه از خط مقدم جنگ با عناصر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در شهر رغوان واقع در غرب استان مأرب بازدید کرد.

پایگاه خبری وکالة الصحافة الیمنیه به نقل از العاطفی گزارش داد، پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی، نتیجه برنامه ریزی خوب برای آماده شدن جهت حمله به نیرو های متجاوز بوده است.

وی تأکید کرد که ائتلاف سعودی در حال فروپاشی است و آخرین روز های خود را سپری می نماید. کشور های ائتلاف هم در زمینه های مختلف نظامی، مالی، سیاسی و رسانه ای، شرایط نامناسبی دارند.

وزیر دفاع یمن تأکید کرد، این کشور ها به خاطر تجاوز به یمن، هزینه گزافی پرداخت کردند و دولت نجات ملی هم به اخراج همه نیرو های خارجی از کشور، پایبند است.

العاطفی توضیح داد، در خاک یمن هیچ متجاوز و اشغالگری حضور باقی نخواهد ماند و ساکنان مأرب هم متجاوزان و اشغالگران را نخواهند پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد، ساکنان مأرب از حجم توطئه اشغالگران و متجاوزان در استان و کشور خود مطلع هستند و ملت یمن هم بی گمان در برابر متجاوزان به پیروزی خواهد رسید.

این در حالی است که درگیری میان نیرو های ارتش و کمیته های مردمی و نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی و عناصر القاعده در شمال غرب مأرب شدت گرفته است.

نیرو های صنعاء امروز یکشنبه طی نبرد های سخت پیروز شدند به صورت کامل بر منطقه راهبردی وادی نخلا (در شمال مأرب) مسلط شوند.

تسلط نیرو های صنعاء بر وادی نخلا پس از درگیری های شدید با عناصر ائتلاف سعودی و القاعده و هم پشتیبانی هوایی گسترده ائتلاف از نیروهایش اجرا شده است.

نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تسلط بر وادی نخلا، استقرار نیرو های خود در این منطقه و اطراف آن را بیشتر کردند تا آماده دفع هرگونه حمله احتمالی طرف مقابل باشند.

نیرو های دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در ماه های گذشته با ادامه پیشروی های میدانی مساحت قابل توجه ای را در دو استان مأب و البیضاء به کنترل خود در آوردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "العاطفی: ائتلاف سعودی آخرین روز های خود را سپری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العاطفی: ائتلاف سعودی آخرین روز های خود را سپری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید