این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مردی که دوستتان دارد، برای شادمانی شما هرکاری می نماید. اما زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد، از حمایت و شادمان کردن شما دست می کشد.

این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟

در این مطلب از وبلاگ پردازش هوشمند به آنالیز نشانه های مردی که شما را دوست ندارد می پردازیم. بسیاری از این موارد پنهان هستند و شما باید از رفتار او تشخیص دهید که دیگر به شما علاقه ای ندارد.

نشانه های مردی که شما را دوست ندارد

آیا احساس می کنید رابطه شما رو به وخامت است و باید در پی علائمی باشید که او شما را دوست ندارد؟ مردان هرگز به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند، بخصوص اگر هنوز احساسات کمی را نسبت به شما داشته باشند. علائم هشداری وجود دارد که ممکن است به شما هشدار دهد که ممکن است او شما را ترک کند یا دیگر به شما علاقه ای ندارد.

او شما را نادیده می گیرد

هنگامی که از نادیده گرفتن به عنوان یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد، صحبت می کنیم، به این معناست که شما دیگر وجود ندارید و او کاملا زندگی جداگانه خود را آغاز می نماید. وقتی اطرافش هستید، او عجیب می گردد و وانمود می نماید که تنها است. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب از کجا بفهمیم که یک مرد دوستمان دارد؟ سر بزنید.

کاهش دادن ارتباط از نشانه های مردی که شما را دوست ندارد

یکی از بزرگ ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد، فقدان ارتباط است. این نکته بسیار جدی تر و در سطح عمیق تری نسبت به نادیده گرفتن شما است. او ارتباط را کاهش می دهد. خواه این ارتباط بدنی باشد، کلامی یا فقط ارتباط چشمی. او همه این نوع ارتباط را از بین خواهد برد.

او در زندگی شما دخیل نیست

شاید قبلا کارهای مشترکی را انجام می دادید، اما دیگر نه. او ناگهان از همه چیزهایی که مورد علاقه شماست، دست می کشد. از تفریح های شما متنفر می گردد و فکر می نماید آن ها بی فایده هستند. اگر او به علایق شما احترام نمی گذارد، این بدان معناست که فکر می نماید شما در زندگی او بی ربط هستید.

بی ادبانه رفتار می نماید

بی ادب شدن می تواند یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد، باشد. او در فضای خصوصی و عمومی خشن است. او با استفاده از سخنان و رفتار بی ادبانه خود به شما اطلاع می دهد که می خواهد از ارتباط با شما، بیرون بیاید.

تحقیر کردن از نشانه های مردی که شما را دوست ندارد

آیا احساس می کنید که او همواره راهی برای پایین آوردن شما پیدا می نماید؟ حتی وقتی در کنار دوستان یا خانواده هستید، او سعی می نماید شما را تحقیر کند؟ بیشتر افراد به علت انکار کردن، این رفتار را نادیده می گیرند. اما اگر مردی آغاز که تحقیر شما کرد، نه تنها او یکی از آسیب زاترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد، را دارد، بلکه شما باید هر چه سریع تر این مرد را ترک کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب نشانه های خیانت زن شوهردار چیست؟ سر بزنید.

مشکوک رفتار می نماید

آیا تلفنش زنگ می خورد و جلوی شما جواب نمی دهد؟ کسی با او تماس می گیرد و او برای پاسخگویی به اتاقی دیگر می رود؟ باور کنید، این نشانه بزرگی است که او دیگر شما را دوست ندارد. وقتی یک رابطه آغاز می گردد، دو طرف باید بعضی از اتفاقات را با یکدیگر در میان بگذارند. مردی که دوستتان دارد، علتی برای پنهان کاری نمی بیند.

او به شما دروغ می گوید

در خصوص دروغ گفتن نیازی به نوشتن چیزی نیست. اگر او چیزهایی را از شما پنهان کرد، به شما یا رابطه شما احترام نمی گذارد. او نمی خواهد دیگر با شما وقت بگذراند. بنابراین هر وقت به او زنگ می زنید، بهانه می گیرد و برای نبودن در کنار شما، دروغ می گوید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تاثیر اعجاب انگیز موسیقی بر سلامت روان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید