بریتانیا، داستان شگفت انگیز درختان آرزو

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، بیشتر مردم به امید به حقیقت پیوستن معجزه ای، سکه ای در حوضچه ای پرتاب نموده یا در چاه آرزو انداخته اند. در دهکده توریستی پورتمیریون در جوییند شمال ویلز، پرسنل متوجه درختانی عجیب، پوشیده از سکه شدند. کارکنان، با آنالیز درختان و آگاهی از منشاء آنها اطلاعاتی راجع به سنت ها و خرافات مربوط به درختان آرزو بدست آوردند.

بریتانیا، داستان شگفت انگیز درختان آرزو

کشف آن ها ابتدا با یک تنه درخت پوشیده از سکه بود که بعد کارمندان در مدت کوتاهی متوجه بیش از هفت مورد دیگر در نزدیکی آن قطع درخت شدند و آغاز به آنالیز کردند، در نهایت متوجه شدند که مردم شهرها و گردشگران، پیرو سنت چند صدساله ای از درختان به عنوان درختان آرزو استفاده می کردند.

طبق تفکرات اوایل قرن 18، فرد برای رهایی از بیماری می توانست سکه ای در درخت آرزو فرو کند تا درخت بیماری را به خود بگیرد. بعلاوه اگر شخصی سکه را از درخت بیرون می آورد، بیمار می شد. برخی دیگر هم فکر می کردند وقتی سکه از پوسته درختان بگذرد و به بدنه فرو برده گردد، آرزویشان برآورده خواهد شد.

در پورتمیریون، سکه ها در درختان راج و ممرز پیدا شدند، که هر دو نوع درخت محکم بوده و سکه به سختی داخل آن ها فرو می رود. درخت های آرزو که مردم با فرو کردن سکه در تنه آنها آرزو می نمایند، در بخش هایی از انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی پرطرفدار شده اند. مدل امروزی آن آویز کردن جواهر بدلی، پارچه های رنگی، دلواپسی ها و آرزوهای نوشته شده از شاخه های درختان است. تصور کلی درخت آرزو در بسیاری از نقاط دنیا وجود دارد.

منبع: all-that-is-interesting

منبع: کجارو

به "بریتانیا، داستان شگفت انگیز درختان آرزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیا، داستان شگفت انگیز درختان آرزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید