روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور های غربی را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، دولت روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور های غربی و تحریم کنندگان روسیه را تا خاتمه سال 2019 تمدید کرد.

روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور های غربی را تمدید کرد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، رئیس جمهوری روسیه اواسط ماه جاری میلادی دستور تمدید تحریم خرید مواد غذایی از کشور های تحریم کننده روسیه را صادر کرد و کابینه دولت موظف شد تدابیر لازم برای اجرای این دستور را اتخاذ کند.

دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه به تازگی در جلسه دولت که به آنالیز مسائل تجارت بین المللی اختصاص داشت بر ضرورت تمدید تحریم های متقابل روسیه با توجه به تمدید تحریم های اتحادیه اروپا و بعضی کشور ها علیه روسیه تاکید نمود.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در ماه اوت سال 2014 در پاسخ به تحریم های کشور های غربی علیه روسیه طی دستوری، واردات محصولات کشاورزی مواد خام و مواد غذایی از کشور های تحریم کننده روسیه را صادر نموده بود.

اقلامی همچون محصولات کشاورزی، انواع گوشت، محصولات دریایی، میوه و صیفی جات و محصولات لبنی در فهرست تحریم های روسیه علیه غرب قرار گرفته است.

این کشور ها شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ و کشور های عضو اتحادیه اروپا از سال 2014 و در مساله اوکراین تحریم های گسترده ای را علیه روسیه اعمال نموده و صد ها شهروند و مقام این کشور در فهرست تحریمی غرب قرار گرفته اند.

منبع: انتخاب

به "روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور های غربی را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور های غربی را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید