رییس جمهور اکوادور لایحه مالیاتی تازه ای را ارائه کرد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، پس از آن که طرح لغو یارانه سوخت در اکوادور با اعتراضات گسترده روبه رو شد، رییس جمهور اکوادور طرح مالیاتی تازه ای را ارائه کرد.

رییس جمهور اکوادور لایحه مالیاتی تازه ای را ارائه کرد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، لنین مورنو، رییس جمهور اکوادور که به دنبال اعتراضات گسترده در این کشور طرح توقف یارانه سوخت را لغو کرد و متعهد شد که راهکارهای دیگری برای کاهش کسری اقتصادی دولت بیابد، در یک سخنرانی تلویزیونی اظهار کرد: لایحه ای برای اصلاح اقتصادیات به قوه مقننه ارسال شده است. ما اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده را افزایش نخواهیم داد. ما از آنان که دارایی بیشتری دارند درخواست خواهیم کرد که پول بیشتری بپردازند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این لایحه شامل اقتصادیات تازه ای برای شرکت هایی با درآمد سالانه بالای یک میلیون دلار است که به گفته مورنو طی سه سال 532 میلیون دلار بودجه برای دولت به همراه خواهد داشت.

شهروندانی که سالانه بیش از 100 هزار دلار درآمد دارند طبق این لایحه تازه نخواهند توانست هزینه های شخصی خود را از اقتصادیات بر درآمد خود کسر نمایند. این طرح همچنین شامل اقتصادیات بر کیسه های پلاستیکی و سیگارهای الکترونیکی می گردد.

این لایحه باید از سوی کنگره اکوادور تایید گردد.

مورنو اضافه کرد، این لایحه مشوق هایی را برای صادرنمایندگان کوچک و متوسط شامل می گردد و به شرکت هایی که طی اعتراضات خسارت دیده اند، یاری خواهد نمود.

وی ادامه داد، به مصاحبه برای یافتن برنامه ای تازه برای یارانه های سوخت ادامه خواهد داد.

او در این باره گفت: حکم تازه دولت باید شامل سیاستی برای یارانه سوخت باشد که عادلانه و موثر باشد و از فقیرترین اقشار جامعه حفاظت کند و بخش خوبی از منابع اقتصادی را به منافع آنان اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رییس جمهور اکوادور لایحه مالیاتی تازه ای را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جمهور اکوادور لایحه مالیاتی تازه ای را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید