اخبار مجلس

پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان

رئیس اداره امور شعب بانک ملی همدان گفت: در بانک ملی استان تا به امروز تعداد 1033 فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 431 میلیارد ریال پرداخت شده است.

26 شهریور 1401

خبر مهم درباره اصلاح رقم یارانه نقدی؛ یارانه نقدی زیاد می شود؟ ، آخرین شرایط افزایش حقوق کارمندان

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار شد اگر قیمت ها بر اساس شهریور 1400 اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت نو تنظیم شود و اکنون باید لایحه اصلاح یارانه را به مجلس ارائه کنیم.

3 شهریور 1401

ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

9 مرداد 1401

پیشنهاد کتاب آرمان شهری برای واقع گراها و چگونه به آن برسیم ، نوشته روتگر برگمن

کتاب آرمان شهری برای واقع گراها، کتابی است از مورخ مشهور هلندی، راتگر برگمن. این کتاب در اصل به عنوان یک مقاله به زبان هلندی برای یک مجله اینترنتی ، De Correspondent نوشته شد و بعد نویسنده فصولی بر آن اضافه نمود و مشروح تر نظر خود را بیان کرد و آن را به صورت کتاب...

17 تیر 1401

بازار الکترونیک طرح های عمرانی و زیرساختی راه اندازی می شود

سید نظام الدین موسوی آخرین مصوبات جلسه عصر امروز مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال آینده را تشریح کرد.

18 اردیبهشت 1401

زنگنه: اخذ مالیات از فضای مجازی به جبران کسری بودجه کمک می کند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، درخصوص اخذ اقتصادیات از فضای مجازی ابراز داشت موضوع اقتصادیات از فضای مجازی از مواردی است که به کسری بودجه کمک می کند ولی خیلی جدی گرفته نشده، یعنی احساس می شود باید کار بیشتری انجام شود؛ شاید هم دولت بنا...

24 آبان 1400

جلوگیری مجلس انگلیس از سخنرانی سفیر چین

مجالس اعیان و عوام انگلیس به سفیر چین اجازه سخنرانی ندادند.

30 شهریور 1400

نحوه بازگشایی مدارس در مهرماه از زبان استاندار

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقرر شد در مهرماه مدارس به صورت غیرحضوری بازگشایی شوند و سپس در ماه آبان مدارس حضوری شوند، امکان تغییر این تصمیم باتوجه به شرایط شیوع کرونا وجود دارد.

11 شهریور 1400

رسولی: شهردار تهران در زمان رأی اعتماد موافق اصلاح ساختار بود

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در واکنش به درخواست شهرداری برای بازگشت لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران گفت شهردار زمانی که می خواست رای اعتماد بگیرد، گفت که با اصلاح ساختار موافق است.

2 شهریور 1400

تکذیب فیلترینگ شبکه های اجتماعی

رضا تقی پور انوری نماینده مجلس شورای اسلامی شایعات منتشر شده درباره طرح مجلس درخصوص فیلترینگ را دروغ و کذب دانست و گفت با اقدام قضایی این موضوع را پیگیری می کنم.

23 مرداد 1400

اینترنت سال آینده گران نمی گردد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز مجلس در مورد افزایش 10 درصدی درآمد دولت از اپراتورها گفت: قیمت اینترنت در سال 1400 افزایش پیدا نخواهد کرد.

1 فروردین 1400

مدیرعامل بیمه سلامت: حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت 1400

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام نمود با توجه به تاکید دولت و مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبنی بر حذف دفترچه کاغذی، سازمان بیمه سلامت قرار است این اقدام را به گونه ای انجام دهد که از اردیبهشت 1400، دفترچه بیمه سلامت حذف گردد....

27 اسفند 1399

توضیحات مهم عضو هئیت رئیسه مجلس درباره لایحه بودجه 1400

خبرنگاران : نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه 1400 قابل ترمیم نیست از احتمال تصویب بودجه چند دوازدهم برای ماه های آغازین سال آینده اطلاع داد.

30 دی 1399

رایزنی برای مستقل کردن ردیف رتبه بندی معلمان در بودجه 1400

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات بودجه پیشنهادی آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 1400 و سهم اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان توضیحاتی داد و تاکید نمود که باید بودجه رتبه بندی معلمان از دیگر موضوعات جدا باشد.

18 دی 1399

نهادهای نظارتی به واردات ورود کنند

تهران (پانا) - یک کننده مجلس شورای اسلامی درباره علت های اصلی نوسان و گرانی محصولات کشاورزی در بازار سخن گفت و از نهادهای نظارتی خواست بر واردات نظارت کنند.

3 دی 1399

انتخاب مستأجر کاخ سفید زیر سایه تفنگ، فروش اسلحه در آمریکا رکورد شکست

جوان آنلاین نوشت: انتخابات ریاست جمهوری امریکا روز سه شنبه با آماده باش هزاران نفر از نیروهای گارد ملی شروع شد. نگرانی ها از امتداد دنباله خشونت های روزهای پیش از انتخابات، به روزهای پس از آن، علاوه بر اینکه تشدید تدابیر امنیتی را به دنبال داشته است بلکه...

20 آذر 1399

شاخص بورس به مرز 1 میلیون و 300 هزار رسید، افت ارزش سهام عدالت، توصیه وزیر اقتصاد به سهامداران

خبرگزاری خبرنگاران- شاخص کل بورس با افت 34 هزار واحدی، در خاتمه معاملات امروز 6 آبان 99 روی عدد یک میلیون و 301 هزار واحدی ایستاد.

11 آذر 1399

سامانه ثنا برای پیگیری پرونده های قضایی فعال است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سامانه ثنا به نشانی sana. adliran. ir و Adliran. ir برای پیگیری درخواست های قضایی در استان فعال است.

31 خرداد 1399

مشاغل پرخطر اعلام شدند

در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اظهار داشت.

10 خرداد 1399

خبرنگاران شهردار رضوانشهر خواهان جدی دریافت توصیه های بهداشتی توسط مردم شد

رشت - خبرنگاران- شهردار رضوانشهر گفت: شعار شهرداری رضوانشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا شهروندان بزرگترین سرمایه جامعه اند می باشد از این رو مجموعه مدیریت شهری مکلف به حفظ سلامت این سرمایه انسانی است و در کنار کوشش های ما، مردم باید پیغام ها و توصیه...

2 اردیبهشت 1399
تعداد: (33)