سهراب مرادی: جای طلای بازی های آسیایی در ویترین افتخاراتم خالی بود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: خوشحالم که جای خالی طلای بازی های آسیایی را در ویترین افتخاراتم پر کردم.

سهراب مرادی: جای طلای بازی های آسیایی در ویترین افتخاراتم خالی بود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سهراب مرادی پس از بازگشت به ایران درباره بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: برای کسب قهرمانی در این رویداد مهم چهار ماه مداوم را در تمرینات و اردوهای مستمر سپری کردیم و با انگیزه و با هدف بودیم چرا که به اهمیت مدال این بازی ها به منظور صندلی ایران در رده بندی مدال ها مطلع بودیم و خدا را شاکرم که پرچم ایران باز هم توسط وزنه برداران به اهتزاز در آمد.

دارنده مدال طلای المپیک ریو درباره رقابت های بعدی وزنه برداری نیز بیان نمود: رویداد بعدی برای وزنه برداری رقابت های قهرمانی دنیا است که همچنان با انگیزه هستم تا بتوانم برای ایران اسلامی افتخار آفرینیکنم و برای کسب افتخار از هیچ کوششی کوتاهی نمی کنم و می جنگم .

او درباره رکوردشکنی در یک ضرب گفت: با تمریناتی که داشتم و رکوردهایی که زده بودم به شکستن این رکورد نوزده ساله امیدوار بودم. حتی برای دو ضرب هم تصور می کردم رکورد شکنی کنم چرا که این وزنه ها را در تمرینات زده بودم اما انشالله در مسابقات بعدی رکورد خودم را می شکنم.

مرادی در سرانجام گفت: این مدال را در ویترین افتخارات خالی داشتم و خوشحالم که این افتخار هم برای کشورم بدست آمد و برای شادی مردم و به افتخار کشورم باز هم وزنه می زنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سهراب مرادی: جای طلای بازی های آسیایی در ویترین افتخاراتم خالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی: جای طلای بازی های آسیایی در ویترین افتخاراتم خالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید