شکست و حذف ناباورانه صدرنشین لالیگا مقابل تیم گمنام دسته سومی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، اتلتیکومادرید برای دومین سال پیاپی توسط یک تیم دسته سومی از جام حذفی اسپانیا مغلوب شد و از قطار رقابت ها پیاده شد.

شکست و حذف ناباورانه صدرنشین لالیگا مقابل تیم گمنام دسته سومی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از ورزش سه، اتلتیکومادرید که در رقابت های لالیگا عملکرد فوق العاده ای داشته و با فاصله ای قابل قبول در صدر جدول واقع شده است، امشب و در دیداری عجیب با یک گل برابر تیم ناشناخته کورنیا که در حل حاضر در دسته سوم مشغول بازی کردن است، شکست خورد و وداع تلخی با رقابت های کوپا دل ری داشت.

اتلتیکومادرید امشب بعضی از ستاره های خود را در اختیار نداشت و احتمالا دیگو سیمئونه تصور می کرد پیروزی آسانی در انتظار تیمش خواهد بود. اما کورنیا بر خلاف تصورت بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه هفتم توسط خیمنز به گل رسید. روخی بلانکوس هر چه کوشش کرد در نهایت پیروز به زدن گل تساوی نشد و در نهایت با پذیرش شکست 0-1 از جام حذفی اسپانیا حذف شد.

پس بدین ترتیب اتلتیکومادرید دیگر شانسی برای فتح سه گانه نخواهد داشت و طی هفته های آینده تمام تمرکز این باشگاه روی رقابت های لالیگا خواهد بود. اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان نیز کار دشواری پیش رو داشته و در مرحله یک هشتم باید به مصاف چلسی برود.

منبع: جام جم آنلاین

به "شکست و حذف ناباورانه صدرنشین لالیگا مقابل تیم گمنام دسته سومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست و حذف ناباورانه صدرنشین لالیگا مقابل تیم گمنام دسته سومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید