فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد، علاقمند به جذب بازیکن هستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از هواداران خوب بسکتبال گرگان که همواره تیم شهرشان را حمایت می کنند متشکرم، از همان ابتدا سوار بر بازی بودیم و اختلاف امتیاز را افزایش دادیم تا در حاشیه امنیت قرار بگیریم.

فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد، علاقمند به جذب بازیکن هستیم

وی اضافه کرد: روند خوب مان در کوارترهای بعدی هم ادامه پیدا کرد و در نهایت پیروز شدیم، در این دیدار سعی کردیم از ظرفیت تمام بازیکنان استفاده کنیم و در کوارترهای دوم و سوم به بازیکنان اصلی استراحت دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص دیدار هفته بعد تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی است اما ما برای برد پای به این دیدار می گذاریم و نمایش خوبی خواهیم داشت.

کلاسنگیانی اضافه کرد: سعی و تلاش ما این است تا مقابل نفت آبادان با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیروز شویم که جای این تیم را در رده سوم بگیریم.

وی در خصوص رقیبان شهرداری گرگان در مرحله پلی آف اعلام کرد: اگر می خواهیم پیروز شویم و به مراحل بالاتری برسیم فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شویم زیرا در تمام دیدارها برای پیروزی به میدان می رویم.

مصدومیت پتی جدی نیست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مرحله پلی آف به دنبال جذب بازیکن جدید هستید یا خیر، اظهار کرد: تقویت تیم به مسئولان باشگاه مربوط می شود و ما علاقمند به جذب بازیکن جدید هستیم تا با قدرت بیشتری در مرحله پلی آف حاضر شویم.

وی در خصوص مصدومیت پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان یادآور شد: پتی دچار گرفتگی جزیی از ناحیه پا شده و پزشک تیم اعلام کرد این آسیب دیدگی جدی نیست و می تواند در تمرینات شرکت کند.

لازم به ذکر است؛ در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با فزونی 74 بر 56 شهرداری گرگان به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد، علاقمند به جذب بازیکن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد، علاقمند به جذب بازیکن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید