قبضه بازارهای جهانی باصادرات محورکردن محصولات دانش بنیان شدنی است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، حبیب ابراهیم پور بعد از ظهر دوشنبه در شورای علمی و فناوری شرکت های فناور اردبیل توضیح داد: با سیاست های اتخاذ شده درصدد آماده سازی شرکت های دانش بنیان اردبیل برای رقابت در بازارهای جهانی هستیم.

قبضه بازارهای جهانی باصادرات محورکردن محصولات دانش بنیان شدنی است

وی اضافه کرد: تجاری سازی ایده ها و فناوری ها نیازمند حمایت واقعی از افراد دارای ایده و فکر بوده تا در این خصوص اقدام به کیفی سازی محصولات کرده و در فراوری انبوه و مالی نیز پیروز شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه برخورداری از ارتباط تنگاتنگ شرکت های دانش بنیان اردبیل باید به عنوان یک اولویت اساسی محسوب گردد، اضافه کرد: رقابت در این عرصه سختی و پیچیدگی های خاص خود را داشته و با توجه جدی به موانع پیش رو می توان در ارزآوری و یافتن بازرهای مناسب فروش پیروز شد.

ابراهیم پور ادامه داد: استان اردبیل به دلیل موقعیت خاص آب و هوایی و خاک مساعد ظرفیت بسیار بالایی در فراوری محصولات کشاورزی داشته که با توجه به مرکز رشد واحدهای فناور تخصصی کشاورزی می توان فراوریات موجود در این بخش را به سطح ایده آلی رساند.

به گفته وی پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان فعال در بخش کشاورزی اردبیل یک ضرورت اساسی بوده تا با توسعه علمی این بخش به دستاوردهای ارزنده ای دست پیدا کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: برای توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته نیازمند ارتقای هسته ها و واحدهای فناور هستیم و در این خصوص برنامه های ویژه ای در طول سال اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قبضه بازارهای جهانی باصادرات محورکردن محصولات دانش بنیان شدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبضه بازارهای جهانی باصادرات محورکردن محصولات دانش بنیان شدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید