لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، باشگاه لیورپول خاطرنشان کرد از هفته آینده پروژه بازسازی ورزشگاه آنفیلد کلید خواهد خورد.

لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، مدیران باشگاه لیورپول اعلام کردند قرار است استادیوم آنفیلد سر و شکل تازه ای به خود بگیرد. این بازسازی که 60 میلیون پوند برای مرسی سایدی ها هزینه دارد، هفت هزار جایگاه نو به استادیوم آنفیلد اضافه نموده و ظرفیت این استادیوم را به 61 هزار نفر افزایش خواهد داد. بدین ترتیب استادیوم اختصاصی لیورپول بعد از اولدترافورد متعلق به منچستریونایتد و استادیوم تاتنهام به سومین استادیوم بزرگ لیگ برتر از نظر ظرفیت تبدیل خواهد شد.

البته استادیوم 80 هزار نفری لندن متعلق به وستهام در حال حاضر تنها از 60 هزار نفر ظرفیت خود برای مسابقات فوتبال استفاده می نماید. این طرح برای فصل 2023-24 آماده شده و از آن مقطع ظرفیت استادیوم به صورت رسمی افزایش خواهد یافت. باشگاه رئال مادرید هم اخیرا بخش قابل توجهی از بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو را تمام نموده است. البته آنها مجبور بودند حدود یک سال دور از برنابئو بازی نمایند و لیورپول احتیاجی به این تغییر و تحول ندارد.

اندی هیوز، باشگاه لیورپول در این رابطه گفت: ما از ابتدا می دانستیم که برای پیشرفت و توسعه این پروژه احتیاج به همکاری شورای محلی داریم تا بتوانیم با موفقیت این برنامه ریزی پیچیده را انجام داده و از ارزان بودن پروژه آن اطمینان پیدا کنیم. ما این ماجراجویی را در سال 2014 شروع کردیم و از همه کارکنان به خاطر یاری هایی که برای رساندن پروژه به این مرحله انجام داده اند ممنون هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید