ماتا: امیدوارم مقصد بعدی مسی منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در آینده به شیاطین سرخ ملحق شود، نه منچسترسیتی.

ماتا: امیدوارم مقصد بعدی مسی منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، خوان ماتا هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ ابراز امیدواری کرد اگر قرار باشد روزی لیونل مسی از بارسلونا جدا شود و برای ادامه فوتبالش به شهر منچستر بیاید، تیم بعدی اش منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی. برنده شش توپ طلا در تابستان اخیر در پی اختلاف پیدا کردن با مدیران باشگاه بارسلونا درخواست جدایی از این تیم را داد، اما در پی مخالفت مدیران این باشگاه با جدایی فوق ستاره آرژانتینی خود و وجود بند فسخ 700 میلیون یووریی، او در نهایت ترجیح داد تا سال پایانی قراردادش را نیز در بارسا بماند. از منچسترسیتی به عنوان محتمل ترین مقصد بعدی مسی 33 ساله یاد شده، این در حالی است که پاری سن ژرمن و اینتر هم شرایط بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا را زیر نظر دارند.

ماتا در تازه ترین اظهارنظرش درباره اینکه گفته می شود به خاطر وجود پپ گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی، مقصد بعدی مسی احتمالاً این تیم انگلیسی خواهد بود، گفت: امیدوارم اینطور نباشد و امیدوارم به خاطر باشگاهم چنین اتفاقی رخ ندهد. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدوارم لیونل به منچسترسیتی نرود. اگر قرار باشد مسی به شهر منچستر بیاید، امیدوارم مقصد او منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی!

وی افزود: شایعات دیگری هم در گذشته مطرح بوده است، از جمله اینکه کریستیانو رونالدو ممکن است در آینده به منچستریونایتد بازشود. چیزی که اما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای فهمیده ام این است که ما باید روی چیزهایی که می توانیم کنترل داشته باشیم تمرکز کنیم و چیزهایی که نمی توانیم روی آنها کنترل داشته باشیم را هم فراموش کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ پردازش هوشمند بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماتا: امیدوارم مقصد بعدی مسی منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتا: امیدوارم مقصد بعدی مسی منچستریونایتد باشد نه منچسترسیتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید