استقبال بیش از 10 هزار نفر از چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران با استقبال بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان در سراسر کشور برگزار گردید.

استقبال بیش از 10 هزار نفر از چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پردازش هوشمند، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران با استقبال بیش از ده هزار نفر از دانش آموزان در سراسر کشور به صورت مجازی به وسیله سایت باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران به آدرس tcs.ut.ac.ir برگزار گردید.

هدف از این برنامه یاری به داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته های تحصیلی و آشنایی دانش آموزان با ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران و همچنین آشنایی آن ها با باشگاه دانش آموزی در دانشگاه تهران بود که اخیراً در معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برای شناسایی دانش آموزان مستعد، خلاق و توانمند و راهنمایی آن ها در راستا فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فناورانه، فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است.

در این برنامه دو مسابقه با عنوان چقدر دانشگاه تهران را می شناسید؟ و دیگری مرور خاطرات، دلنوشته ها و عکس هایی با دانشگاه تهران برگزار گردید که اسامی برندگان در هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد و گروه صنعتی گلرنگ حامی اقتصادی این مسابقه ها، به قید قرعه به 80 نفر از دانش آموزانی که کاملترین پاسخ ها را به سوالات مربوطه ارائه دادند، 80 کارت هدیه به مبلغ دو میلیون ریال هدیه خواهد داد.

همچنین در این برنامه به صورت آنلاین به سوالات دانش آموزان در ارتباط با ظرفیت های دانشگاه تهران، رشته های تحصیلی آن و نحوه ثبت نام و عضویت در باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران و سایر موارد مشابه پاسخ داده شد.

با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان عزیز از چهارمین دوره برنامه روزی با دانشگاه تهران، مرحله دوم این برنامه با هدف یاری به داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته های تحصیلی به صورت برخط در زمان اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی با حضور معاونان آموزشی پردیس/دانشکده های دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی به زودی از سامانه باشگاه دانش آموزی به آدرس tcs.ut.ac.ir اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقبال بیش از 10 هزار نفر از چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بیش از 10 هزار نفر از چهارمین برنامه روزی با دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید