مصالح ساختمانی

ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

9 مرداد 1401

معرفی وین ، لذت سفر به شهر رویاها در اتریش

وین از برترین شهرهای جهان، شهر موسیقی و هنر، مرکز زیبای اتریش و نشان دهنده تاریخ غنی این کشور است.

2 اردیبهشت 1401

الکتروموتور چیست ؟

خبرگزاری خبرنگاران- الکتروموتورنوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکتی تبدیل می کند. نحوه کار الکتروموتورها به این صورت است که به وسیله القای الکترومغناطیسی و ایجاد میدان مغناطیسی چرخشی جریان را در هادی های روتور ایجاد می کند و سبب چرخاندن روتور...

7 بهمن 1400

بومی سازی 80 درصد تجیهزات چاه های نفتی کشور

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه پژوهش گره گشای صنعت نفت کشور بوده است، گفت: به واسطه فعالیت های پژوهشی، اکنون بیش از 80 تا 90 درصد چاه های نفت و گاز کشور با دانش و تجهیزات ایرانی فعالیت می نمایند.

2 بهمن 1400

مزایده سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

رییس کل سازمان خصوصی سازی از اراده دولت برای فروش 18 درصد سهام به جامانده خود در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به وسیله مزایده اطلاع داد.

16 دی 1400

ثبت نام برای خانه های جهش فراوری از 10 روز دیگر

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از 10 روز دیگر ثبت نام متقاضیان خانه اولی برای واحدهای طرح جهش فراوری و تامین مسکن شروع می گردد گفت: تا کنون 2 میلیون و 500 هزار واحد به تفاهم نامه رسیده که نفرات آن اعتبارسنجی شده و آماده اجرای پروژه هستیم.

6 آبان 1400

ربیعی: زلزله برای تیم ما رخ داد، مقابل سپاهان جریمه سنگینی شدیم

گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در عرض 15 دقیقه یک زلزله برای تیم ما رخ داد و می گردد گفت روی اشتباهات فردی توپ ها را به سپاهان هدیه کردیم.

7 تیر 1400

انتخاب مستأجر کاخ سفید زیر سایه تفنگ، فروش اسلحه در آمریکا رکورد شکست

جوان آنلاین نوشت: انتخابات ریاست جمهوری امریکا روز سه شنبه با آماده باش هزاران نفر از نیروهای گارد ملی شروع شد. نگرانی ها از امتداد دنباله خشونت های روزهای پیش از انتخابات، به روزهای پس از آن، علاوه بر اینکه تشدید تدابیر امنیتی را به دنبال داشته است بلکه...

20 آذر 1399