مد و زیبایی

چگونه در عکس سلفی بدرخشیم؟

توجه به جزئیات همواره به گرفتن یک عکس شگفت انگیز یاری می نماید. بنابراین در این مطلب، قصد داریم چند نکته و ترفند کاربردی برای گرفتن یک سلفی خوب را با شما به اشتراک بگذاریم.

29 تیر 1401

شیمی پنهانی که بر بدن ما حکومت می نماید

بعضی تصور می نمایند که شیمی بدن چیزی شیطانی، سمی و مصنوعی است. اما شیمی بدن همه چیز است. شیمی بدن بخشی از زندگی ماست و می تواند بر سلامت ما از خواب تا فرایند های استرس و طروقی که عاشق می شویم، اثر بگذارد.

28 خرداد 1400

توبه سارق بعد از مرگ دلخراش سرکرده باند

با ظاهری آراسته و خوش سیما، اما دستبند به دست در صف مجرمان پایتخت نشسته است. با لبخندی بر لب روایت می کند آنچه که او را به یک سارق حرفه ای منازل تبدیل کرده؛ تمام جرم هایش را قبول دارد. همه اشتباهاتش را می پذیرد و از توبه اش می گوید. از این که چطور در عرض چند...

17 آبان 1399

30 متن کوتاه در خصوص کودک درون؛ جملاتی زیبا و خواندنی

کودک درون مبحثی مهم در روانشناسی است که در درمان رفتار های بسیاری از ناهنجاری های به جا مانده از زمان بچگی، یاری می نماید. همچنین بسیاری از بزرگان و افراد معروف نیز به این بحث پرداخته اند و جملات زیبایی درباره آن گفته اند. برای شاد بودن و دوری از مشغلات...

2 آبان 1399

دریاچه لوسرن؛زیباترین دریاچه سوئیس

این منطقه بازمانده ای از یک فلات بوده که هنوز تحت تأثیر آب و هوای معتدل دریاچه است. اگر می خواهید یک گشت دریایی در مسافرت خود به اروپا داشته باشید، دریاچه لوسرن را انتخاب کنید. تور کروز همراه با پنج کشتی بخار و پانزده کشتی سالون موتور (Salon Motor) از برجسته...

18 تیر 1399

خبرنگاران 20 اولویت اصلی توسعه سرمایه گذاری استان اصفهان معین شد

اصفهان- خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از مشخص 20 اولویت اصلی توسعه سرمایه گذاری در این استان خبر داد و گفت: این اولویت ها در زمینه های صنایع پاک، غیرآلاینده، کم آب بَر، دانش بنیان و صادرات است.

14 تیر 1399

کلیسای سَکرِه کُر در فرانسه

کلیسا بر بالای تپه مونتمار ساخته شد که از روزگاران قدیم محلی برای عبادت و نیایش بوده است. امروزه از کلیسا استفاده های فرهنگی زیادی نیز می شود.

30 خرداد 1399

شعرهای سپهری، مایه لذت و بیان احساس است

خبرنگاران/اصفهان عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان گفت: چهل سال پیش، شاعری روی در نقاب خواب کشید که گرچه برای اهل شعر و ادب چهره ای آشنا بود، اما عموم مردم کمتر وی را می شناختند.

26 خرداد 1399

مشاغل پرخطر اعلام شدند

در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اظهار داشت.

10 خرداد 1399

مجموعه تاریخی حمام سلطان امیر احمد

حمام سلطان امیر احمد کاشانحمام سلطان امیر احمد کاشان یکی از جاذبه های تاریخی توریستی کاشان است که در محله ای قدیمی و نزدیک خانه های تاریخی کاشان قرار گرفته است. جایی که هر گردشگری را خواه نا خواه به سوی خود می کشاند.

16 فروردین 1399

تهران گردی بدون طرح زوج و فرد

بسیاری از جاهای دیدنی پایتخت در مناطقی قرار دارند که خارج از محدوده طرح های کنترل ترافیک تهران قرار دارند. این جاذبه ها را بشناسید تا در فرصت های پیش رو به آنها سفر کنید.

16 اسفند 1398

معرفی برترین بازی های ویدئویی دهه گذشته

در این گزارش به معرفی بازی های ویدئویی برتر در 10 سال میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1398

32 گیاه دارویی اولویت دار برای فراوری دارو های گیاهی در دانشگاه آزاد مشخص شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد از مشخص 32 گیاه دارویی اولویت دار برای فراوری دارو های گیاهی در این دانشگاه اطلاع داد.

22 آذر 1398

منصوریان: چهار نفر روی سکوها علیه تیم هستند، تجربه گذر از این شرایط را دارم

سرمربی ذوب آهن گفت تیمش شرایط بدی ندارد اما با حمایت هواداران می تواند از وضعیت فعلی خارج شود.

14 آذر 1398

مقصدهای رویایی پاییز

آیین ها و جشنواره های کهن و جذابی که در فصل پاییز برگزار می گردد و دیدن شان از نزدیک، پاییزی دلچسب را برای تان رقم خواهد زد.

6 آبان 1398

شناخت و آشنایی با اقامتگاه های بنتوتا

اقامتگاه های بنتوتااقامتگاه های بنتوتا را می توان بهترین مرکز جهت اقامت دانست که در این باره می توان گفت: مراکز متعددی در سطح شهر بنتوتا فعالیت می نمایند و می توانید بهترین مرکز را جهت اقامت انتخاب نمایید. سفر به بنتوتا به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان...

22 مهر 1398

بهترین مزارع چای دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین مزارع چای جهان برای بازدیددر جهان می توان حدود 62 کشور را نام برد که به فراوری چای می پردازند. مزارع چای در آن ها بسیار است که می تواند به یکی از مناطق پرگردشگر تبدیل گردد. در این میان، 10 کشور در جهان به خاطر دارا بودن مزارع چای بی نظیر و منظره هایی...

15 شهریور 1398

شکم گردها بخوانند؛ معروف ترین رستوران های تهران

آشنایی با معروف ترین رستورانهای تهرانشکم گردی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین فعالیت های در گشت و گذارهای افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. جالبه بدانید که این موضوع در ایران به جدی گرفته شده و ما این روزهای شاهد رستوران های عالی و حتی بین المللی در...

13 شهریور 1398

دریا درمانی در سواحل زیبای دنیا

وبسایت توریسم آنلاین: مطالعات اخیر چندین ساله نشان می دهد که تفریحات کناردریا و ساحلی می تواند به سلامت انسانها یاری کند و این مطلب کم کم به یک واقعیت علمی تبدیل می گردد.

7 شهریور 1398

نکته بهداشتی: کنترل پوست چرب

چربی بیش از حد پوست می تواند منافذ پوست را ببندد و باعث ایجاد آکنه شود.

3 شهریور 1398
تعداد: (28)