بازی رایانه ای و کنسول بازی

بازی The Expanse تابستان 2023 منتشر می گردد؛ گیم پلی آن را دیدن کنید

تل تیل گیمز (Telltale Games) به تازگی اعلام نموده که بازی The Expanse: A Telltale Series در تابستان 2023 برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

7 شهریور 1401

فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید

تاد هاوارد، کارگردان معروف استودیو بتسدا، در جریان مصاحبه تازه ای تأیید کرده است که بازی فال اوت 5 (Fallout 5) بخشی از برنامه های بلندمدت آن ها است اما تا عرضه آن فاصله بسیار زیادی وجود دارد و فعلا خبری از آن نخواهد بود.

22 تیر 1401

9 روش هوشمندانه برای استفاده دوباره از گوشی های اندرویدی قدیمی

گوشی قدیمی اندرویدی شما می تواند به یک دوربین امنیتی خانگی، دستگاه ذخیره سازی عکس یا حتی به یک Nintendo Game Boy تبدیل گردد.

12 تیر 1401

نت فلیکس تا خاتمه سال بیش از 50 بازی به سرویس خود اضافه خواهد نمود

طبق چیزی که در اخبار اعلام شده شرکت نتفلیکس (Netflix) تا انتهای سال 2022 حدود 50 عنوان بازی موبایل را در دسترس مشترکین خود قرار خواهد داد. در اصل با اینکار این غول تفریح میخواهد وابستگی خود را به فیلم و سریال کمتر کند. مخصوصاً اینکه در زمینه فیلم و سریال رقابت...

29 خرداد 1401

بازی سازها از نهاد حمایتی شان فاصله گرفتند

یک بازی ساز با انتقاد از فضای برخورد بنیاد ملی بازی های رایانه ای به اسم نهاد حمایتی از بازی سازان، گفت: بنیاد فاصله ای با بازی سازها ایجاد نموده و تلاشی برای تعامل با آنها ندارد و فاصله ای که بازی سازها با خود و نهاد حمایتی شان می بینند، خیلی عجیب است.

25 تیر 1400

ایکس باکس سری S دارای 364 گیگابایت فضای ذخیره سازی است

کنسول های جدید سری ایکس باکس هفته آینده از 10 نوامبر ارسال می شوند. با این حال، یک redditor خوش شانس کنسول سری S. خود را زودتر دریافت کرد و تأیید کرد که مقدار قابل توجهی ذخیره سازی به عملکرد های سیستم اختصاص دارد.

15 آذر 1399

معرفی برترین بازی های ویدئویی دهه گذشته

در این گزارش به معرفی بازی های ویدئویی برتر در 10 سال میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1398

چگونه قابلیت HDR را در ویندوز 10 روشن کنیم؟

مایکروسافت در به روزرسانی اخیر ویندوز 10، پشتیبانی از تنظیمات HDR را به این سیستم عامل افزوده است. شما می توانید با فعال کردن این قابلیت روی سیستم و لپ تاپ خود، ویدیوها و بازی ها را با کیفیت بهتر تماشا کنید.

17 شهریور 1398

راه هایی برای داشتن خانه تمیز

خیلی از مردم در هنگام تمیز کردن خانه هایشان خرسند نیستند و دلشان می خواهد این کار هرچه زودتر تمام گردد و به سراغ کارهای مورد علاقه شان بروند. اما می توانید به وسیله راه های جذاب و هوشمندانه این کار را انجام دهید تا هم خانه تمیز تری داشته باشید و هم حالی...

12 خرداد 1398

تیتر جالب روزنامه اماراتی برای دیدار ایران - عمان

روزنامه البیان امارات دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان را چالش بین انگیزه جوانی عمان و خط دفاعی مستحکم ایران توصیف کرد.

9 خرداد 1398

بهنام اسبقی: شاید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم، این روند ادامه داشته باشد در المپیک مدال نمی گیریم، در اردوهای تیم ملی شادابی وجود ندارد

بهنام اسبقی، ملی پوش پیشین تکواندوی کشورمان گفت: هنوز به تصمیم قطعی برای خداحافظی نرسیده ام و شاید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم.

9 اردیبهشت 1398

شاهین طبع: نه در شوت خوب بودیم، نه در ریباند

مهران شاهین طبع و محمد جمشیدی پس از خاتمه دیدار ایران و استرالیا در کنفرانس خبری حاضر شدند.

7 اردیبهشت 1398

سکوهای ملتهب آزادی ، از پرچم ژاپن تا فحاشی دوطرفه

طرفداران تراکتورسازی که در زمان ورود به استادیوم آزادی کاشیما را تشویق می کردند بارها پرچم کشور ژاپن روی سکوهای خود باز کردند که این موضوع با واکنش تند طرفداران پرسپولیس روبرو شد.

30 فروردین 1398

دادن جام به پرسپولیس بی تدبیری بود

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی درباره شرایط استقلال گفت: از تعطیلات اجباری لیگ استفاده مطلوب کردیم. هرچند هوا اجازه برگزاری تمرینات منظم را نمی دهد ولی امیدوارم آغاز مجدد لیگ برای ما بهتر از بازی های گذشته باشد.

16 فروردین 1398